ТЦ Галерыя
прашпэкт Пераможцаў, 9 Паказаць на мапе

Galleria Minsk — адзін з самых буйных шматфункцыйных гандлёвазабаўляльных цэнтраў Беларусі.

Праект Galleria Minsk знаходзіцца ў самым цэнтры гістарычнай і культурнай часткі
Мінскана адной з галоўных магістраляў горада прашпэкце Пераможцаў,
у пешай даступнасці ад  усіх асноўных выбітнасцяў.

Праект Galleria Minsk быў распрацаваны кампаніяй «Галерыя Канцэпт».
Канцэпцыя гандлёвага цэнтра прапануе сваім наведнікам яркае спалучэнне культуры і шопінгу.

Агульны пляц ГЗЦ Galleria Minsk – 54,5 тыс. м2.

7 паверхаў комплексу з агульнай плошчай для арэнды 36 тыс. м2дзе размесцяцца звыш 150 крамаў –як найболей папулярных лакальныхгэтак і міжнародных аператараў.
Адна з найбуйных F&B у Мінску – кафэрэстараны і фудкорт агульным пляцам 5 тыс. м2.

На апошнім паверсе знаходзіцца летняя тэраса з цудоўным выглядам на раку Свіслач і Стары горад.

5узроўневы паркінг на 1.000 машынамесцаўспраектаваны пры ўдзеле доктара
навук з Германіі

Адрэса: прашпэкт Пераможцаў, 9

Час працы: Гандлёва-забаўляльны цэнтр 10:00–22:00, Супермаркет 9:00–23:00, Фуд-корт 10:00–22:00

Тэлефон: ‎+375 (17) 309-81-81, ‎+375 (44) 555-74-98

Адміністрацыя: УНП 191449435 СООО "Галерэя Канцэпт"

ТЭЗЫ З ТЛУМАЧЭННЕМ
посмотреть методологию

Пешаходны ландшафт

Фармальна доступ у прастору забяспечаны ўсім катэгорыям людзейаднак камунікацыі
ў ГЦ нязручныя і заблытаныяшто стварае пэўныя цяжкасці ў доступе і арыентацыіМалая
колькасць месцаў для сяднення змушае наведнікаў скарыстаць кожныя паверхні ў якасці
лавы (сцэнырэкламныя ўсталёўкінават проста падлогу).

Функцыя сацыяльнасці

ГЦ можна ахарактарызаваць як прастора для “сваіхАсноўная сацыяльная групаякая
карыстаецца гэтай публічнай прасторай – гэта падлеткі (апошнія класы школаў), а таксама
невялікі адсотак моладзі (ва узросце 1825). Для ўсіх астатнія наведнікаў ГЦ “Галерэя” –
чыста спажывецкае месцаУ “Галерыі” практычна не сустрэнеш самотнага чалавека,
наведнікі прыходзяць парамісем’ямі і вялікімі кампаніяміАпошні паверх можна назваць
дзіцячым”, усю іншаю прастору акупавалі падлеткі (і на вуліцы таксама).

Атмасфернасць

Наведнікі ГЦ у інтэрв’ю адзначалі адмысловы інтэр’ерякі напамінае касмічны карабель
будучага як у заходніх фільмахчысціню і даволі шмат святла.

Сімвалічнае напаўненне

Прастора даволі новаяаднак можна адзначыцьшто для падлеткаў стаў сімвалічным выступ вядомага блогера ў “Галерыі” (памкнулася каля 3000 чалавек). 


Кантраст паміж аб’ектам і навакольным асяроддзем 

У экстэр’еры будынак выглядае даволі масіўнымдушыць сваім маштабам на чалавекаУ інтэрв’ю наведнікі параўноўвалі ГЦ
з крэматорыемУсярэдзіне ўсё набліжана да чалавечага маштабуаднак у інтэрв’ю адзначаласяшто пустая прастора на
першым паверсе адчуваецца вельмі доўгайі ўзнікае пачуццёшто ты доўга ідзешДзякуючы інтэр’ераму большай ступені,
ствараецца адчуванне іншага сусвету.

Мэтад аўтаэтнаграфіі
посмотреть методологию

Назіраньне адбывалася ў 15:00 ў няделю і ў 18:30 ў аўторак. Даследванне праводзілася два разы как пабачыць розніцу ў пользванні прасторай у працоўны і выходны дзень. Але назіранні былі амаль падобные адзін да аднаго.

Адчуванні ў прасторы не вельмі добрыя. Назіральнікі адзначалі, што ёсць ня вельмі шмат месцаў для адпачынку, пры гэтым ёсць магчымасць стаяць і назіраць – апора на шкляныя агароджы. Паўсюль моцны шум ад музыкі, гуд тэхнікі і чалавечых галасоў. Гандлёвы цэнтр амаль не спрыяе адпачытку, толькі шопінгу. Таксама не вельмі камфортна наведваць прастору аднаму, бяз пары альбо сяброў. Раней ГЦ ён здаваўся больш самавітымчым апынуўся насамрэчІнтэр’ер навявае адчуванні касмічнага карабля (фільм “Пасажыры” 2016).
Цікава прадумана асвятленнеале ўціскае дастатак пластыку. Чалавек адчувае сябе зусім малеьнкім, таму што тут 8 вялікіх паверхаў, залаты і чорны б’.цб па вочах,
і чалавек тут не мае значэння.

Нязручнае месцаванне вертыкальных камунікацыйкірункі руху эскалатараў разнесены па розныя бакі і не заўсёды зразумелакуды рухаццаліфты
знаходзяцца далёка ад галоўных уваходаўняма выразных пазначэнняў і навігацыі.

У ГЦ вельмі шмат падлеткаў, якія фізічна акупавалі прастору. Яны ёсць паўсюль, што не вельмі задавальняе адміністрацыю і іншых наведвальнікаў. Сярод астатніх – мужчыны, якія стаяць/сядзяць ля крамчакаюць сваіх спадарожніцЛюдзі ходзяць галоўным чынам папарах ці кампаніяміадзінотнікаў амаль нямаЁсць школьнікі (13 клас) – бегаюцьсядзяцьіх ганяе ахоўнік прасторыЧас тут бяжыць вельмі хутка, яго трэба шмат, как паспець абысьці ўсе крамы.

Калі даўжэй папрыглядывацца, разумееш, што ёсць асобая атмасфера, якая фарміруецца таму, што гэта новае месца і шмат хто прыйшоў яго паглядзець і паказацца іншым, што
ёсць нейкае хваляванне, людзі дурэюць ад усяго, што тут можна купіць. Таксама ў суботу і нядзелю часта ідуць усялякія мерапрыемствы.

Цікавашто ГЦ пазіцыянаваў сябе як элітныале з брэндаў пададзены практычна адзін масмаркет і вельмі шмат падлеткаў, якія не спрыяюць статусу гандлевага цэнтру.

ІНТЭРВІЮ
посмотреть методологию

Сёння ўпершыню ці ўжо былі ў гэтым месцы? Як часта вы тут бываеце? з якой мэтай?

– Амаль кожны дзеньпаабедаць\зайсці ў крамуАбедаю ў Салатейре ці Кебабе мясцовымчасам у Сабс заходжучасам бяру вафлі ўнізеапроч еўраопта
заходжу ў Кроп і Рэзервастатнія крамы па адзенніЧаста ем тамале бывае і на вынас бяру. Пасядзець там нармальна ў прынцыпеале толькі раніцай\у дзеньу іншы час народу вельмі шмат.

Мапа прастораў Менска

Перайсьці да мапы прастораў Менска